مونتویا: بارسا من را مجبور به جدایی نکرد

 

مارتین مونتویا، مدافع جدید اینتر، تایید کرد که جدایی از بارسا برایش دشوار بود اما تاکید کرد که باشگاه ‏کاتالانی او را مجبور به جدایی نکرد.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، مونتویا که یکی از محصولات آکادمی جوانان بارساست، به تازگی با قراردادی ‏قرضی و دوساله به اینتر پیوست و براساس بندی که در قراردادش وجود دارد، نرآتزوری می تواند در ‏سال 2017 قرارداد او را دادمی کند.‏
بعضی از رسانه ها اعلام کردند که مونتویا از حضور در بارسا راضی بود و قصد پیوستن به اینتر را ‏نداشت اما او شایعه جدایی تحمیلی اش از آبی و اناری ها را رد کرد.‏
او به خبرنگاران گفت:" شایعاتی که منتشر شده، حقیقت ندارد. جدایی از بارسا اندکی دشوار بود. این ‏باشگاه در 15 سال اخیر خانه من بود اما اکنون اینجا هستم و کاملا راضی و خوشحالم. ‏
می خواهم بازی های زیادی با پیراهن اینتر انجام بدهم. فصل گذشته بازی های زیادی برای بارسا انجام ‏ندادم و از این مسئله راضی نیستم.‏
فکر نمی کنم بازی در ایتالیا تفاوت چندانی با لالیگا داشته باشد. در ایتالیا، توجه زیادی به تاکتیک ها می ‏شود اما معتقدم در اینجا همان فوتبال هجومی اسپانیا بازی می شود. ‏
من مشکلی برای رقابت کردن برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی ندارم. در بارسا هم مدافعان زیادی ‏حضور داشتند. سرمربی تمرینات و بازی ها را تماشا می کند و بهترین تصمیم را برای اینتر می گیرد."‏


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 18 تير 1394 | 1:2 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.